Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Llicències d'obres: canvi de nom de llicència

Llicències d'obres: canvi de nom de llicència

Què és i per a què serveix?

Reconeixement de l’Ajuntament de la transmissió de drets i deures d’una llicència urbanística.

Per més detall veure art 69 de l'Ordenança municipal de llicències urbanístiques

Qui ho pot demanar?

Els sol·licitants han de ser el promotor inicial i el nou titular.

Quin cost té?
En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot presentar?

Personalment o per correu postal, als llocs següents:
Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al
Servei d’Atenció Ciutadana 

Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet 

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud.

Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.

Per més detall veure art 73 de l'Ordenança municipal de llicències urbanístiques.

Quant temps triga la resposta?

1 mes.

Quina documentació es lliura?

Còpia de la sol·licitud.

Decret d'assabentat del canvi de titularitat.