Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Llicències d'obres: Llicència de primera ocupació

Llicències d'obres: Llicència de primera ocupació

Què és i per a què serveix?

Comunicació a l’Ajuntament de l’acabament d’obres de nova planta, canvi d’ús o gran rehabilitació previ a la seva ocupació.

Per més detall veure art 22 de l'Ordenança municipal de llicències urbanístiques

Qui ho pot demanar?

El sol·licitant ha de ser, preferentment,  el promotor de l'obra.

Quin cost té?

El que estableixen les ordenances fiscals per:
3.4 TAXA PER LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot presentar?

Personalment o per correu postal, als llocs següents:
Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al
Servei d’Atenció Ciutadana 

Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud  segons model normalitzat.

Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.

Certificat final d’obra visat pel col·legi professional corresponent.

Document acreditatiu de l’alta o variació a efectes de la contribució urbana (Model 902).

Per més detall veure art 37 de l'Ordenança municipal de llicències urbanístiques

Quant temps triga la resposta?

1 mes.

Quina documentació es lliura?

Còpia de la sol·licitud.

Liquidació de les taxes (rebut)

Posteriorment es podrà recollir la llicència de primera ocupació.